1- دوره آشنايي با بازار فاركس. رایگان

Dr.Ramin Azarm · 1401/03/01

ما آنچه که در معامله گری واقعا کاربردی باشد را به شما خواهیم آموخت.

در این دوره اصول و مفاهیم اساسی بازار فارکس آموزش داده می شود.
هدف از این دوره آموزشی، آشنایی کاراموزان با مفاهیم اولیه و کاربردی معامله گری در بازار فارکس، یادگیری نحوه استفاده از ابزار ها و روش‌های لازم برای شناخت بهتر بازار می باشد.


در این دوره مفاهیم پایه و اساسی به صورت گام به گام در سیزده فصل مطرح شده و پس از هر فصل جهت تکمیل یادگیری کاراموزان آزمون های هدفمندی طراحی شده است.
پس از مطالعه این دوره انتظار می رود کاراموز به صورت کلی با مفاهیم بازار فارکس آشنا شود و آمادگی لازم برای انتخاب استراتژی سود آورشخصی خود را در مراحل بعدی بدست آورد.


چهار فصل ابتدایی دوره برای شروع بسیار مناسب بوده و و یک نگرش کلی از مفاهیم بازار را در اختیار کاراموزان قرار میدهد. پس از مطالعه این فصول و شرکت در آزمون های مربوطه توانایی شرکت در دوره مقدماتی ترید به سبک دریک را خواهید داشت.


مطالعه فصل های پنجم تا سیزدهم به کاراموزانی توصیه می گردد که قصد تکمیل اطلاعات خود در زمینه فارکس را دارند و یا متقاضی اخذ مدرک بین المللی فارکس می باشند. به علت تخصصی تر بودن این مطالب توصیه می گردد این فصول را با همراهی یک مربی پیش برده تا دچار سردرگمی نشوید.

این دوره توسط نویسنده استاندارد آموزش معامله گری بورس بین الملل کشور تهیه و به صورت رایگان در اختیار فارسی زبانان عزیز قرار گرفته است.

اطلاعات دوره

سطح دشواری: مبتدی

مسیرها: ,

دسته‌بندی ‌ها:

مدرس دوره

DaricFx
DaricFx نویسنده

دوره جامع آشنایی با بازار فارکس

ثبت‌نام کنید
+5 ثبت‌نام شده

اطلاعات دوره

سطح دشواری: مبتدی

مسیرها: ,

دسته‌بندی ‌ها: